授業計画 | 授業形態 | 授業時間外学習 |
---|
【1】 | What is a global language? | | |
【2】 | What makes a global language? | | |
【3】 | Why do we need a global language? | | |
【4】 | What are the dangers of a global language? | | |
【5】 | Could anything stop a global language? | | |
【6】 | Origin of English | | |
【7】 | America | | |
【8】 | Canada | | |
【9】 | The Caribbean | | |
【10】 | Australia and New Zealand | | |
【11】 | South Africa | | |
【12】 | South Asia | | |
【13】 | Former colonial Africa | | |
【14】 | South-east Asia and the South Pacifi | | |
【15】 | A world view | | |
【16】 | Political developments of English | | |
【17】 | Access to Knowledge | | |
【18】 | Taken for granted | | |
【19】 | International relations | | |
【20】 | The press | | |
【21】 | Advertising | | |
【22】 | Broadcasting | | |
【23】 | Motion pictures | | |
【24】 | Popular music | | |
【25】 | International travel | | |
【26】 | International safety | | |
【27】 | Education | | |
【28】 | The rejection of English | | |
【29】 | The US situation | | |
【30】 | New Englishes | | |